Tapahtumat

Kuukausitapahtumat: Kokoonnumme jäsenkokoukseen kerran kuussa kuulemaan mielenkiintoisen esitelmän. Toivomme ilmoittautumista jäsenkokoukseen.

Retket ja matkat: Teemme teatteri- ja konserttivierailuja sekä retkiä kotimaan kohteisiin. Jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua myös piirin ja liiton järjestämiin ulkomaanmatkoihin.

Kerhot: Yhdistyksessämme toimii tällä hetkellä kaksi säännöllisesti kokoontuvaa kerhoa: digikerho ja kirjallisuuspiiri.

Ilmoittautumiset

Voit ilmoittautua sähköisellä ilmoittautumislomakkeella tai ottamalla yhteyttä kunkin tapahtuman kohdalla mainittuun vastuuhenkilöön. Täytä jokaista matkaa varten oma lomake, henkilömäärän voi ilmoittaa samalla lomakkeella.

ILMOITTAUTUMISEN JÄLKEEN OSALLISTUMISMAKSU MAKSETAAN YHDISTYKSEN TILILLE
(mikäli ilmoittauduit sähköisesti, odota vahvistusta osallistumisen hyväksymisestä ennen maksua).

TILITIEDOT
Kanta-Helsingin Kansalliset Seniorit ry
FI86 2065 1800 1315 30, Käytä tapahtumakohtaista viitettä tai merkitse tiedotusosaan kohde ja osallistujien nimet. Eräpäivä on viimeinen ilmoittautumispäivä.

Matkojen hintaan sisältyvät ohjelman mukaiset kuljetukset, sisäänpääsyliput, ohjelmassa mainitut ruokailut ja kahvit, oppaan palvelut ja muut erikseen mainitut osiot.

Matkojen lähtöpiste on Kiasman edessä - lähtö tapahtuman alkamisajankohta. Paluu samaan paikkaan.

Matkavakuutukset hoitaa jokainen itse.

Mikäli osanottajan peruutus tapahtuu ilmoittautumispäivän jälkeen palautamme ne rahat, joita yhdistykseltä ei veloiteta. Peruutuksista ja muutoksista olemme aina yhteydessä ilmoittautuneeseen henkilöön ja ilmoitamme muutoksista ja peruutuksista myös tällä sivulla.