Voit ilmoittautua tapahtumiin
– Ensisijaisesti puhelimeen ladattavan jäsenkorttiapplikaation eli SenioriAppin avulla. Suosittelemme SenioriAppin lataamista ja toivomme sen käyttämistä. Ohjeet

– Suoraan Tapahtumakalenterin kautta

Senioriliiton jäsenkorttipplikaatio (mobiilisovelllus) on älypuhelimeen ladattava ohjelma. Toivomme mahdollisimman monen, joilla siihen on mahdollisuus, käyttävän sitä. Sovelluksesta löytyvät kaikki tapahtumat, ja ilmoittautuminen niihin käy kätevästi sen avulla. Sovelluksen voi ladata oman puhelimensa sovelluskaupasta.

Jäsenrekisterivastaava
Terttu Santala, puh. 040 684 6970 auttaa tarvittaessa SenioriAppin asentamisessa.

Vahvistus
Ilmoittautumisesta tulee heti sähköposti osoitteesta noreply@senioriliitto.fi. Viestiin ei voi vastata.

Peruutukset
– Sähköpostilla: kantahelsinki@senioriyhdistys.fi

– Tapahtumavastaavalle tekstiviestillä tai puhelinnumeroon soittamalla. Tapahtumavastaavan yhteystiedot löytyvät tapahtumaa koskevasta ilmoituksesta applikaatiosta ja nettisivujen tapahtumakalenterista.

Peruminen tulee tehdä ennen viimeistä ilmoittautumispäivää.
Ilmoittautuminen katsotaan sitovaksi ja maksu velvoittavaksi, mikäli ilmoittautumista ei ole peruttu ennen ilmoittautumisajan päättymistä yllä kuvatulla tavalla.

Esteen sattuessa ilmoittautumispäivän jälkeen on yksinkertaisinta, jos osallistuja saa varatun lippunsa luovutetuksi edelleen omilla toimenpiteillään ja ilmoittaa uuden lipun käyttäjän nimen tapahtumavastaavalle, jotta lippujen jako onnistuu sovitulla tavalla.

Tapahtumavastaava ilmoittaa peruuntuneista lipuista tapahtuman jonossa oleville jäsenille tai koko jäsenistölle. Mikäli lipuille ei löydetä uutta käyttäjää, on lipun varannut henkilö velvollinen suorittamaan laskun mukaisen maksun. Kustannus ei voi jäädä yhdistyksen tappioksi.

Mikäli jäät tapahtumassa jonotuslistalle etkä halua pysyä jonotuslistalla, tulee ilmoittautuminen perua yllä olevan mukaisesti mieluiten yhdistyksen sähköpostin kautta.

Myös maksuttomista tapahtumista tulee tehdä peruutus yllä olevan mukaisesti.

Jonotuslista
Jos jäät tapahtumassa jonotuslistalle, etkä halua pysyä jonotuslistalla, tulee ilmoittautuminen perua yllä olevan mukaisesti mieluiten yhdistyksen sähköpostin kautta. Mikäli saat paikan jonosta, siitä tulee sinulle hyväksymisilmoitus sähköpostiisi.

Myös maksuttomista tapahtumista tulee tehdä peruutus yllä olevan mukaisesti. Kuukausittaiseen jäsentapahtumaan  osallistumista ei tarvitse peruttaa.

Tapahtumalasku ja lippujen toimitus
Lasku tapahtumasta tulee sähköpostiin, ja se tulee maksaa eräpäivään mennessä viitetietoineen. Laskun lähettäjänä on Kanta-Helsingin seniorit ry.

Muutamaa päivää ennen tapahtumaa lähetetään osallistujille sähköposti tapahtumasta ja lippujen toimittamispaikasta ja -ajasta.