TAPAHTUMIA

Järjestämme vuoden mittaan useita tilaisuuksia ja tapahtumia,
käyntejä teattereihin, konsertteihin, näyttelyihin sekä erilaisiin
vierailukohteisiin lähialueilla.

Teatteriliput ovat eläkeläislippuja, ja ne jaetaan pääsääntöisesti jäsentapaamisissa tai viimeistään puoli tuntia ennen tapahtuman alkua kassojen luona.

Senioriliiton Liittokokous Savonlinnassa 6. - 8.6.2023

Liittokokous oheisohjelmineen on monipuolinen tapahtuma, jota kaikki kiinnostuneet voivat tulla seuraamaan. Alustavaa ohjelmaa: risteilyjä, lettukestit, historiallisiin nähtävyyksiin tutustumista sekä Seniorit Linnassa -ilta.

Seuraa ilmoittelua SenioriAppissä ja Patina-lehdessä. Yhdistys ei järjestä yhteistä matkaa, joten jokainen hoitaa itse oman ilmoittautumisensa.

Helsingin senioripiirin matkoja, joille jäsenemme voivat osallistua:

Linkki matkasivuille

Senioriliiton (ja muiden yhdistysten) matkoja, joille jäsenemme ovat tervetulleita:

Linkki matkasivuille

Ulkomaille suuntautuvia matkoja, joihin jäsenemme voivat osallistua, löydät Senioriliiton sivuilta www.senioriliitto.fi ja Helsingin kansallisen senioripiirin sivuilta

Muutokset mahdollisia!

Pandemian aikana toimimme vastuullisesti valtiovallan ohjeiden mukaisesti. Ilmoitamme mahdollisista muutoksista näillä sivuilla sekä suoraan ilmoittautuneille.