Ohjeet ilmoittautumiseen tapahtumakalenterin lopussa

Ilmoittautumiset

Ohjeet ilmoittautumiseen!

TÄRKEÄÄ TIETOA MAKSAMISESTA JA ILMOITTAUTUMISESTA

Käytämme Senioriliiton ohjeistamaa maksatusta ja sähköistä maksujen hallintaa. Tämä koskee sekä jäsenmaksuja että tapahtumien osallistumismaksuja.

Laskut lähetetään sähköpostilla niille, joilla on jäsenrekisterissä toimiva sähköposti. Mikäli haluat muuttaa maksut paperilaskuiksi, pyydämme ilmoittamaan jäsenrekisterin hoitajalle Terttu Santalalle joko sähköpostilla kantahelsinki@senioriyhdistys.fi, tekstiviestillä (muista laittaa nimesi viestiin) tai puhelimella 040 684 6970.

Ne, joilla ei ole sähköpostia, saavat laskut paperipostina.

Ilmoittautumiset toivotaan ensisijaisesti jäsenkorttiapplikaation kautta (ohjeet). Voit myös ilmoittautua suoraan alla olevasta tapahtumakalenterista. Pyydämme noudattamaan viimeistä ilmoittautumispäivää. Mikäli olet jonotuslistalla saat laskun, kun paikka vapautuu. Peruutuksista pyydämme olemaan yhteydessä tapahtuman yhteyshenkilöön.

Kun olemme vahvistaneet ilmoittautumisen, lähtee lasku joko sähköpostilla tai paperisena. Pyydämme maksaessa käyttämään laskusta löytyvää viitettä.

Matkojen hintaan sisältyvät ohjelman mukaiset kuljetukset, sisäänpääsyliput, ohjelmassa mainitut ruokailut ja kahvit, oppaan palvelut ja muut erikseen mainitut osiot.

Matkojen lähtöpiste on Kiasman edessä – lähtö tapahtuman alkamisajankohta. Paluu samaan paikkaan.

Matkavakuutukset hoitaa jokainen itse.

Mikäli osanottajan peruutus tapahtuu ilmoittautumispäivän jälkeen palautamme ne rahat, joita yhdistykseltä ei veloiteta. Peruutuksista ja muutoksista olemme aina yhteydessä ilmoittautuneeseen henkilöön ja ilmoitamme muutoksista ja peruutuksista myös tällä sivulla.