Tuoreimmat vinkit

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Enter ry antaa etäopastusta tietoteknisiin ongelmiin Etäopastusta voi pyytää melkeinpä mihin asiaan tahansa, mikä tietoteknisten laitteiden kanssa pohdituttaa. Esimerkiksi laitteen ja ohjelmien asetukset ja käyttö, tiedostojen siirrot, varmuuskopiointi, pilvipalvelujen käyttö, jossain määrin myös päivitykset. Katso myös, missä saat lähiopastusta.

Seuraavat SenioriBio esitykset:

Keskiviikkona 1.3.23 kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona
klo klo 15  BioRex Redi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠  ja BioRex Tripla ohjelma julkaistaan noin 2 vk aiemmin. Lipun hinta 9 € (kaikenikäisille) Lipun hintaan sisältyy tuore kahvi!

Seniorit

SeniorSurf rohkaisee senioreita tarttumaan tietokoneisiin, älypuhelimiin ja nettiin. Opetella voi itsenäisesti tai vaikka sukulaisen tai naapurin opastuksella. Opastusta voi tiedustella myös senioreita digiasioissa opastavista yhdistyksistä tai oman alueen kirjastosta. Digitaidot helpottavat elämää ja lisäävät myös seniorien osallisuutta digisoituneessa yhteiskunnassamme.

Tälle sivulle on koottu tietoa senioreille digiopastusta tarjoavista paikoista, yleistietoa digiopastuksista ja digitaitojen opettelun eduista sekä materiaaleja digitaitojen itseopettelun tueksi sekä ajankuluksi.